אחרי ניסיון לקבל מידע מעודכן לגבי לימוד סקי שלג למתחילים (ללא ניסיון קודם) החלטנו ללכת על האינטואיציה והזמנו דירת נופש בעיר tatranska lomnika הממוקמת בהרי הטטרה הגבוהים. מדובר בעיירה קטנה מאוד המבוססת על אתר סקי, במקום ניתן ליהנות ממסעדות מקומיות, סופר מגוון ואטרקציות לא יותר מידי אבל בהחלט מספיק. ניתן לקבל מידע במרכז מידע לתייר שנמצא במקום.

מטרת ההגעה למקום הייתה לימוד סקי לבני בין ה-7, אין לי ניסיון לגבי אתרים אחרים ולכן לא אשווה.

הביקור שלנו במקום היה בסוף פברואר 2017, העונה הייתה לפני סופה מה שהתברר התקופה מושלמת ללימוד, במקום נמצא בית ספר לסקי, לא היו הרבה אנשים ולא נדרשנו לתאם שיעור. פשוט הגענו, שילמנו 35 יורו ובתמורה קבלנו מדריך לשעתיים כולל סקי פס. בתמורה לתשלום קיבלנו גם 10% הנחה על השכרת ציוד בעסק סמוך. הטיפ הראשון שלי הוא לא לשכור את הציוד במקום באותו עסק איו ניתנת ההנחה אלה לשכור אצל KRAMER SPORT הממוקמת בקומה התחתונה של מסעדת SLNECNY DOM. יש לכך שתי סיבות:

1. הציוד אצל KRAMER SPOR משמעותית הרבה יותר חדש נוח ומתוחזק.
  2. המחיר זול יותר.

מדריך הסקי היה מקסים ומקצועי, אחרי שעתיים הבן שלי כבר שלט בסיבובים, עצירות ואפילו הצליח לקפוץ.

אגב הציוד ששכרנו ביום הראשון אצל אותו עסק אליו הופנינו ע”י בית הספר גרם לכאבים ברגליים וחוסר נוחות.