ביום הראשון עם הגיענו למלטה(ב08:30) החלטנו עד לקבלת החדר (ב13:00) לנסוע לעיירה marsaxlokk. נסענו עם אוטובוס אחד מהעיר שלנו sliema לתחנה המרכזית בוולטה, ומשם אוטובוס נוסף (כ40 ד') עד לעיירה. העיירה מזכירה עיירות דייגים כמו יפו ועכו. חוץ מכנסייה יפה וכמה סירות ציבעונייות לצילום לא מצאנו עוד סיבות להגיע דווקא לשם. שוק הדגים סתמי ומסריח בטירוף ,מאחר והמסעדות לא ממוזגות כלל וביום שהגענו היה 36* לא העזנו להכנס אליהן. אולי ביום פחות חם או בשעות יותר מאוחרות התמונה שונה. נבדוק את העניין בפעם הבאה שנגיע לאי המהמם הזה ששוה כל שקל (סליחה יורו).
נ.ב: טיפ כללי לטיול במלטה- בתחנה המרכזית בוולטה אומרים רק את האוטובוס המרכזי לכל אתר ואז התור אין סופי ,עם תפעילו את google maps תקבלו מספרי אוטובוסים חלופיים שבד”כ פנויים כמעט לגמרי .