היי אני עידו (18) ואני אשמח לשתף אתכם ביומן המסע שכתבתי מהטיול שלנו בבולגריה.

אז.. קודם כל נחתנו בבולגריה ב20.9.20 והטיול נמשך עד סוף הסגר השני.

יום ראשון- סופיה

קמנו מוקדם מוקדם בבוקר ויצאנו אל שדה התעופה, לקחנו איתנו תיק קטן וטרולי כל אחד. יצאנו אני, ההורים (50,55) ואחי הקטן (13). כיוון שהתוכנית שלנו הייתה לעשות כמה שיותר טיולים באזורים שכבר ביקרנו ואהבנו ובאזורים חדשים (פעם רביעית שלנו בבולגריה), החלטנו להתחיל את המסע במסלול מוכר ואהוב- שבעת אגמי רילה. לכן נסענו לאזור בורובץ' - שעהועשרים מהמעלית להרי רילה אבל במקום קרוב מאוד להר המוסלה- טיולשתכננו לעשות ביום הרביעי. כיוון שנחתנו בשתיים בצהריים רוב היום נוצל בקניות של אוכל לימים הבאים ובנסיעה לגובדרצי- הבית שלנו לארבעה ימים הקרובים. כיווןשכבר את הדרך לרילה נסענו כמה פעמים החלטנו לקחת את הדרך הארוכה יותר, אך זאת שעוברת במאגרי המים הגדולים של סופיה-שאוגרים את מי הנחל beli iskar. הגענו יום לפני יומיים לפני יום העצמאות הבולגרי ולכן פגשנו במאגר הגדול המון מטיילים ונופשים מקומיים. המקום משמש בעונה כאתר קמפינג ודייג מהגדולים במדינה וכיוון שהוא רק שעה נסיעה מסופיה הוא נחשב מאוד פופולרי. ממליץ מאוד לנסוע דרכו (לרשום iskar reservoir) ולהנות משייט, דייג, טיול או סתם בילוי במסעדה או בית קפה על האגם. בערב הגענו לבית שלנו שהיה לו נוף מדהים! ממנו רואים את הר המוסלה שכבר תיכננתי לעלות. הלכנו לישון מוקדם כדי להתאושש מהטיסה ולהיות מוכנים לטיול של מחר.