חזרנו מטיול משפחות של 8 ימים ברומניה, 10 מבוגרים 12 ילדים ובוגרים ותינוק בן 5 חודשים.

אציין שאנחנו משפחות דתיות ולא היה לנו שום קושי להסתדר.

הבאנו בשרים מהבית, שאר הדברים קנינו בדרך.

לא אכתוב את המסלול שעשינו כי יש המון אתרים לכך, אכתוב דברים שלא כדאי לוותר.

לקחנו מתחם מהמם בבראן "פנסיון טניטה" מיתחם של 9 חדרים, נקי ומצוחצח מטבח מאובזר חצר מאד מאובזרת בריכה, ג'קוזי ,טרמפולינה מגלשות לילדים ועוד.

טניטה וההורים מתחזקים המקום...היו מאד אדיבים ונעימים.

התחברתי לזוג ישראלים מהממים שגרים בבראן- מקס ועליזה שמר (להם מיתחם של 6 חדרים) הם שידכו לנו את הפנסיון של טניטה, דאגו לנו מאד, על בסיס יום יומי.

עזרו לנו עם המסלול עם אוטובוס על כל שאלה קבלתי תשובה. מדהימים.

ממליצה עליהם בחום.

שכרנו אוטובוס ויצאנו כל יום לטיולים. נהג ברומניה נוהג 9 שעות בלבד. 200 ק"מ ביום.

היו ימים שרצינו יותר...

מקומות מומלצים... מכרות המלח, כביש טרנפגראשן-לעלות ברכבל. למעלה יש את אגם בלאה-מדהים, פארק החבלים, טרמה, ארמונות של חימר, לקטנים פארק הדינוזאורים,

לגדולים טיול גיפים שטניטה עושה ...לקחנו טיול גיפים אתגרי היה שוס (להצטייד ברשיון רכב)

נהגנו לתוך יערות נופים משגעים, עליות ירידות,טיול של 4 שעות.

חוויה גדולה, ממליצה אם אתם בבראן לעשות איתה. בחורה מהממת, אחראית , מכירה טוב את השטח. 40736693861 +

טיילנו בשאר המקומות המתויירים . וחזרנו עם טעם של עוד....