הטיול המשיך בסימן גשם, נסענו נסיעה ארוכה עם עצירה מקרית וממוזלת ב Nenana Artisan Market מסעדה מומלצת שידועה בכל האיזור בזכות מאפה הקינמון המשובח. קנינו cinnamon roll ענקי והמשכנו עד לעיירה המקסימה north pole, עיירה שבנויה סביב תיירות סנטה קלאוס, ביקרנו בחנות סנטה קלאוס אבל ויתרנו על הסתובבות רגלית או על מסלולי הליכה כלשהם כיוון שאי אפשר היה להוציא את האף מהאוטו.

המשכנו לfairbanks הגענו בשעה די מאוחרת אחרי הצהריים, אור מלא אבל אפרוריות של גשם. בכניסה לעיר נתקלנו בחנות קומיקס מגניבה The comic shop בילינו שם כמעט שעתיים ויצאנו בשלל רב.

אחרי ארוחה התחלנו במסע לחיפוש הבקתה שהזמנו בה מקום לינה, לקח הרבה זמן לאתר את המקום, בעלי הבית לא היו זמינים בטלפון והיה צורך בתואר בפיזיקה בשביל להצליח לפתוח את הדלת. החשמל לא עבד כמו שצריך לפחות היה חימום. בעל הבית הבטיח לשלוח מייד מישהו לתקן אבל מעולם לא ראינו אותו. השרותים היו בחוץ שזה סביר בשביל בקתה יבשה אבל המקלחת וחדר הכביסה היו במרחק של כחצי קילומטר מהבקתה ומכונת הכביסה קיבלה רק מטבעות של חצי דולר - בהצלחה עם למצוא כאלה.

ויתרנו על מקלחת ונסענו בחזרה לפיירבנקס לחפש מכבסה ולאכול. ביטלנו את הלילה השני שהוזמן מראש ומצאנו מקום ממש חמוד באותו מחיר עם תנאים הרבה יותר טובים.