קמנו מוקדם ליום מעונן ויצאנו לכיוון פארק דנאלי. אחרי פחות משעה נסיעה עצרנו באגם mirror lake שכיאות לשמו היה צלול ומרשים.

המשכנו למסלול הליכה בשמורת Thunderbird Falls זו שמורה פתוחה ובחניה שלה יש מעטפות תשלום שצריך להכניס בהן תשלום עבור חניה יומית ואת הספח להצמיד לדשבורד. המסלול היה די קצר ובוצי, חיפשנו מסלולים צדדיים ומצאנו המוני פטריות בכל מיני צורות וצבעים. בקצה המסלול הגענו למפלים, מרשימים למדי וחזרנו את כל הדרך במהירות כי התחיל לטפטף.

בגלל הטפטוף הבלתי פוסק נסענו נסיעה ארוכה של 3 שעות כשבדרך עצרנו לזמן קצר בטלקינטה והצטיידנו באוכל, שתייה ודלק. למדנו מהר מאוד שכדאי לתדלק כבר שמגיעים לחצי מיכל כי המרחקים עצומים בהשוואה לארץ והנורית נדלקה לנו כמה פעמים מלחיצות למדי.

הגענו לפארק בשעות אחר הצהריים המאוחרות, לקחנו את כרטיסי האוטובוס לסיור של מחר והסתובבנו קצת רגלית באיזור של מרכז המבקרים, ראינו בעיקר סנאים וציפורים.

היה מאוחר מדי להתחיל מסלול כלשהו אז נסענו ישר ל cantwell וטוב שכך כי לקח לנו די הרבה זמן למצוא את הairbnb שהזמנו. בדרך לשם ראינו לפתע שיירה של מכוניות בצד הכביש, עצרנו וגילינו גברת מוס עומדת ולועסת עלים בשלווה.

צילמנו המון ואחרי סיבובים וחיפושים מצאנו את מקום הלינה – חור באמצע שום מקום אבל נקי ונוח.