בקיץ 2018 טיילנו עם משפחה מורחבת באחד היעדים היפים באירופה: האלפים הצרפתים. למי שכבר טייל ביעדים כמו אוסטריה והיער השחור, מומלץ מאד לשקול נסיעה, עם ילדים או בלעדיהם ליעד היפיפה הזה

תכנון הטיול הביא בחשבון את הצרכים המגוונים וחלק ניכר מהמסלולים תוכננו כך שיתאימו לכולם ובכל זאת יאפשרו טעימה מהיופי של הרי האלפים.

טיסות הוזמנו מליון. בעיקר מטעמי מחיר אבל גם בגלל הרצון לשלב יעד עירוני לטובת המתבגרים.

הטיסה הלוך הוזמנה עם טרנסביה והחזור עם איזי ג'ט, דבר שהוזיל אפילו יותר את הטיסות, שהיו גם כך זולות מאד ביחס למחירי אוגוסט. זה חשוב כי בשאר המדדים מדובר בטיול לא זול, ביחס לאוסטריה או ליער השחור.

התניידנו בשני רכבים: אחד רגיל ושני של 9 מקומות. הזהירו אותנו שקשה מאד להסתדר עם רכב גדול בהרים, אבל עיקר הקושי היה דווקא החניה בליון.

נעזרתי הרבה בבלוגים בפורום ובעצות הטובות שקיבלתי. תודה מיוחדת ללי המקסימה.

למסלול המלא כולל אטרקציות, רכבלים, מקומות לינה ומידע על כשרות, מוזמנים להכנס לכאן

מסלול:

יום 0: טיסה בשעת לילה מנתב”ג לליון ולינה במלון איביס באדג'ט

יום 1-4: לינה באזור אגם בורג'ה מתחם צימרים בשם au petit nice בכפר סמוך לאקס לה באן, ליד אגם בורג'ה.

יום 5-12 לינה במלון Résidence & Spa Vallorcine Mont-Blanc בעיירה ואלורסין צפונית לשאמוני.

יום 12-15 ליון, מלון Warwick Reine Astrid - Lyon.

אם אהבתם ורוצים לקבל עוד מידע על האזור, לינות, ומקומות כשרים באלפים: אתם מוזמנים לקרוא עוד בבלוג שלי "על הדרך".