ג'ו הסעות בודפשט ”חוויה נהדרת לעבוד מול ג''ו!“
ג''ו הוא נהדר! דרך טופס והמלצות (כבר בישראל) הזמנו נהג לאסוף אותנו שהגענו לבודפשט. היינו 6 נפשות עם מזוודות אז הזמנו רכב גדול. הנהג הגיע בזמן ולקח אותנו לדירה. אותו דבר בחזור.
לעבוד עם ג''ו זה תענוג! הוא נחמד, אמין, ועומד בזמנים. מדבר אנגלית וקצת עברית. הרכבים נוחים ונקיים.
מאוד ממליצה על ג''ו הסעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל