אובדיו סימונסקו הנהג ”נהג מס 1“
הנהג אווידאו מומלץ מאוד נהנינו מאוד בחברתו נהג אדיב נעים עם חוש הומור סבלנות אמין ודיקן בשעות עם מחיר אורקטיבי ממליצה בחום לכל מי שנוסע לרומניה או בוקרשט נסענו איתו גם לבולגריה לפלא יועץ חוויה בלתי נשכחת אפרת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל