המסעדה הכשרה דילייט קרקוב ”קייטרינג ולא מסעדה“
המקום הוא לא מסעדה אלא קייטרינג. חייבים להזמין מראש אי אפשר להיכנס ולאכול. התפריט הוא אחיד ללא אפשרויות בחירה. האוכל אכיל וטעים. המסעדה ממקומת בבנין הסמינר "בית יעקב"
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל