המסעדה הכשרה דילייט קרקוב ”כשר דלייט - אוכל כשר וטעים“
אכלנו שם ארוחות שבת – היה פשוט מדהים. מעט יקר, אך שווה כל אגורה. צריך להזמין מראש. המקום נגיש מאוד וקל להגיע אליו. במקום ישנו משגיח כשרות צמוד. המלצרים אדיבים והשירות מהיר. בשבת ישנו מיחם לקפה ותה. שירותים צמודים. בקיצור, אם אתם שבת בקרקוב – חובה לאכול שם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל