המסעדה הכשרה דילייט קרקוב ”לא ממליצים“
מחיר יקר ביותר ביחס לתמורה - רמת האוכל ירודה והמבחר דל ולא טעים לחלוטין. האוכל אינו טעים לחלוטין והמקום עצמו אינו אסתטי ונעים. המנות העיקריות, כמו העוף, אינן טעימות ומורגש ששהו בהקפאה תקופה לא קצרה. לטעמנו מומלץ להימנע מלסעוד במקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל