מסעדת חנה הכשרה ”מסעדת חנה“
רציתי להמליץ בחום על מסעדת חנה (אנה) שנמצאת מרחק הליכה של כמה דקות מבית הכנסת הגדול והיא נמצאת באזור היהודי של בודפשט. לאחר שראיתי שהרבה אנשים לא ממליצים עליה, אני רואה לנכון לתקן את הדברים. זוהי מסעדה בשרית כשרה למהדרין ובהשגחה מהודרת (של הרב ויסברגר שהוא חסיד צאנז ואפשר לסמוך עליו). אמנם זו מסעדה פשוטה וביתית, אבל האוכל בה מאד מאד טעים, הונגרי אמיתי. מכינים את האוכל בזמן ההזמנה וזה לוקח קצת זמן, אבל מקבלים אוכל טרי וטעים מאד.
המנות מוגשות בצורה מאד אסטטית ומכובדת וראויות לציון על זה שלא מקמצנים שם בכלום (בניגוד להרבה מסעדות ישראליות) והמחירים פשוט מצחיקים. מאד מאד לא יקרים!
כדאי להכנס, לראות ולטעום ולשבוע!
בתאבון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל