כרטיסים מ-€25
גלריית אופיצי ”לקנות כרטיסים מראש“
הגענו לאופיצי בשעת צהרים, התור שהשתרך בכניסה נאמד בכשעתיים וחצי המתנה. כנ”ל בגלריית האקדמיה. החלטנו לבוא למחרת בבוקר עם הפתיחה. הגענו ב-8:30 לאופיצי ושוב היה תור שנאמד בכשעה וחצי. שאלתי את השומר בכניסה האם זה התור לכרטיסים… והוא אמר שכן' אך אנחנו יכולים לקנות כרטיסים במקום לשעה מאוחרת יותר בתמורה ל-4 יורו נוספים לכרטיס. לקניית הכרטיסים לשעה מאוחרת יותר לא היה תור בכלל. קנינו כרטיסים לאופיצי לשעה 9:45 וכרטיסים לגלריית האקמיה לשעה 13:45 (באותו מקום קנינו לשניהם). לא עמדנו בתור האינסופי, יצאנו לטייל בעיר, ראינו איך העיר מתעוררת לקראת התיירים הרבים הגודשים את העיר, והגענו לאופיצי לשעה שהזמנו.כנ”ל לגבי גלריית האקדמיה.
המלצתינו, לקנות כרטיסים מראש באינטרנט, אך אם לא קניתם, דעו כי ניתן לקנות בקופה כרטיסים לזמן עתידי.
כרטיסים מ-€25
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל