ויזה ומעברי גבול בהודו ”עדכון הוצאת ויזה להודו - אל תנסו ללכת לשגרירות“
עדכון!
טוב, הסיפור הוא כזה. אני אמור לטוס להודו בימים הקרובים וזה החלטה של מהיום למחר.
אז הבנתי שאני חייב ויזה ובשיטה החדשה ניגשים לסוכן נסיעות, והוא מבצע את התהליך כמובן בכסף ובעמלות וזה לוקח כמה ימים או שבוע ולי זה לא התאים. אז מישהו שטס בתדירות גבוהה לשם אמר לי ``שמע אם אתה הולך לשם ומדבר איתם פנים מול פנים ויודע לשכנע שזה באמת דחוף הם יכניסו אותך`` אז כך היה ביום שישי האחרון: התייצבתי מול השער של השגרירות והוצאתי את הגרון שלי מול השומר שבסופו של עניין קרא לפקיד שקרא למנהל (כל זה בטוב לא בצעקות, בצורה מנומסת) ואחרי שיכנועים וסיפורי סבתא העלו אותי למעלה, ובקיצור זה לא היה שווה ולא קיבלתי ויזה כי האפשרות היחידה הייתה שאני ישלם להם 380 ש``ח (180 יותר) ויקבל בתמורה ויזה לחודש בלבד עם כניסה אחת...!!!
מסקנה: מי שחושב כן ללכת לשם ולסדר בעצמו, אז חבל על האנרגיה והזמן וגם לא מקבלים ויזה רגילה כמו כולם. הם פשוט מחמירים יותר ממה שחשבתי.
הוצאתי החודש ויזה לארצות הברית ולא היתה החמרה כזאת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל