הולה שלום ”יש עוד חברות סיורים בברצלונה!“
אנחנו נסענו בפסח ב ¼ לסיור למוזיאון סלבדור דאלי האוטובוס היה מלא 70 איש לא יצאנו בזמן כי היה צריך לחכות למאחרים ולעוד כל מיני בעיות שהיו צריכים לפתור מה שהשפיע על הזמן שהיה לנו במוזיאון, הביקור היה ממש קצר נתנו לנו חצי שעה חופשית להסתובב במוזיאון וזה לא הספיק, בשבילי זה הביקור השני עם חברת הולה שלום במוזיאון (2012) ולכן היה לי למה להשוות, בקיצור יש עוד חברות צריך לנסות גם אותם, כנראה שמה שחשוב להם זה הכמות ולא האיכות, בהחלט היה אפשר לפצל את הקבוצה ולהוסיף גם עוד מדריך!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל