La Pastisseria Barcelona ”קונדיטוריה מצויינת“
קונדיטוריה מעולה בברצלונה! אחרי הקוראסון של הופמן ועוגות ב- Bubo הגענו למקום בהמלצתו של קובוס. אכלנו שתי עוגות אישיות - עוגה בצורה של ורד ועוד פאי של לימון והיה מצויין. ממש הרגשנו בפריז.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל