”קונדיטוריה מצויינת“
קונדיטוריה מעולה בברצלונה! אחרי הקוראסון של הופמן ועוגות ב- Bubo הגענו למקום בהמלצתו של קובוס. אכלנו שתי עוגות אישיות - עוגה בצורה של ורד ועוד פאי של לימון והיה מצויין. ממש הרגשנו בפריז.
קרא עודקונדיטוריה מעולה בברצלונה! אחרי הקוראסון של הופמן ועוגות ב- Bubo הגענו למקום בהמלצתו של קובוס. אכלנו שתי עוגות אישיות - עוגה בצורה של ורד ועוד פאי של לימון והיה מצויין. ממש הרגשנו בפריז.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג