שאטל 4U ”שירות מקצועי ואמין“
סיכמנו במייל עם עמית שיאסוף את אשתי ואותי בנמל התעופה במדריד, והכל עבד בצורה אמינה ומקצועית. חיכה לנו נהג עם שלט, השירות היה אדיב, הרכב נקי ונוח מאוד, והמחיר היה סביר. ממליצים מאוד על השירות למי שנוסע למדריד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל