המדריך אהוד ”מדריך טיול ברומניה“
יצאנו לטיול משפחתי בכל אזור הקרפטים, אהוד קיבל אותנו בשדה התעופה, סגרנו מראש את נקודות העניין של הטיול , ובערב הראשון ישבנו לסגור סופית את החלוקה לימים . שיחה זו היתה מעולה לצורך תיאום ציפיות של כולם.
אהוד המליץ לנו מה לאכול ולקח אותנו לאטרקציות טבע שונות. סגרנו עסקה שלמה שכללה זמן לא מוגבל של אהוד, ככל שביקשנו לראות עוד ועוד הוא שיתף פעולה, נהנינו מאוד מהשיחות והחידות שהוא פיתח עם הילדים ובכלל מהעזרה והליווי בחמשת הימים האלו, ביכולת לדבר עם המקומיים ולתת המלצות כדי להנות מכל רגע בטיול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל