הזמינו online
מלון רינה סינאייה ”מלון רינה סינייה - מומלץ“
אנחנו היינו במלון רינה סינייה ברומניה, במסגרת טיול מאורגן. המלון מצויין לפי דעתי. יש אוכל טוב בבוקר - גבינות, ביצים, ירקות, והדבר שהכי אהבתי, זה את הסלט תפוחי אדמה שיש שם - ממש טעים. בערב גם האוכל טוב ומכיוון שבעל המלון יהודי, רשום ליד כל סוג אוכל את השם שלו בעברית והאוכל היה טעים.
הדבר המיוחד במלון הזה זה, שבחדר אוכל עצמו יש תזמורת וזמרים ורקדנים ובעצם כל הבידור של הערב מתקיים בחדר אוכל בזמן שאוכלים וכמובן, גם אחרי האוכל. בכל ערב מאוד נהנינו. הזמרים גם שרו חלק מהשירים בעברית.
במלון יש אינטרנט חופשי בחדרים, בריכה מקורה, סאונה יבשה ורטובה וחדר כושר. כמו כן, צמוד למלון יש קזינו קטן ופאב-דיסקוטק. החדרים היו נקיים והנוף מהמלון מדהים - היינו עם הכיוון לרחוב. לסיכום, מלון מומלץ.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל