שאטל 4U ”שרות הסעות מצויין “
היינו בתחילת יולי במדריד והשתמשנו בשרותיו של עמית. הנהג חיכה לנו בשדה התעופה למרות שהטיסה אחרה קצת וגם ביזרה מהמלון לשדה התעופה הגיע בזמן השתמשנו בשרותיו גם לנסיעה לקניון קסנדו מחוץ לעיר הנהג היה אדיב ונחמד עמית היה זמין בהודעות לכל שאלה דרך הווטסאפ וההתקשרות איתו היתה קלה ומהירה.
מומלץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל