ויזה ומעברי גבול בהודו ”ויזה להודו- חצי שנה ו-2 כניסות“
כל מי שנוסע ולא משנה לכמה זמן להודו עדיף שתהיה לו אשרת ויזה לחצי שנה ו-2 כניסות במקרה שירצה לבקר במדינה נוספת ולחזור להודו. הטיול הוא דבר דינמי ויש הפתעות ואם אחר כך תרצו 2 כניסות או ויזה ארוכה יותר -זה בלתי אפשרי להשיג. במילוי הויזה שלכם, ציינו כי אתם טסים לחצי שנה להודו ונפאל ואתם צריכים שתי כניסות.
אם אתם רוצים להיות בטוחים הדפיסו כרטיס פיקטיבי בסוכנות נסיעות שמציין שאתם טסים לחצי שנה.
בשתי כניסות להודו ישנן 2 אפשרויות: 1. הדפיסו בוקינג נוסף של כרטיס בו אתם "מתכוונים" לטוס לנפאל ולשהות שם בתקופה. טווח התאריכים לא חשוב כרגע.
2. הדרך הנוספת היא לכתוב מכתב לשגרירות הודו בישראל או לגורם הנוכחי האחראי על הוצאת הויזה להודו, עדיף באנגלית ולציין שאתם מעוניינים לנסוע לנפאל באוטובוס ולחזור באותה דרך להודו ולהמשיך לטייל עד החזרה ארצה כעבור חצי שנה מתחילת הויזה להודו.
זה הכל, זה מאוד פשוט, כל סוכן נסיעות שיודע את העבודה עם הויזות ידע לעשות זאת.
תפקידכם הוא להתעקש על ויזה לחצי שנה + שתי כניסות.
שיהיה בהצלחה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל