מסלול בן שבוע-שבועיים באוסטריה ”שבוע בזלצבורגלנד וקצת טירול“
ישנו בעיירה המדהימה וגריין ליד זלבצורג, זוג+שני בני 10, מקום מרכזי ויפה מאוד.
1. גרוסגלוקנר- מקום חלום, אין מה לרדת בסוף המסלול ברכבל למטה ואין מה ללכת לתצפית סברובסקי, חם שם מאוד והעליה והטיפוס קשים, לא רואים שם נוף שונה ממה שראינו בפסגה. במקום יש שתי מסעדות, לדעתי השניה שבמעלה המדרגות בצד שמאל נהדרת. איכלו במרפסת מול הנוף המהמם.
2. טירת הלברון- נחמד מאוד, קחו בתיק חולצות לילדים להחלפה.
3. זלצבורג- המצודה מאוד יפה למעלה שימו לב עם הכרטיס מותר להיכנס דרך כניסת הנכים ,ואין צורך לחכות בתור לרכבל הפוניקולור.
4.מכרה המלח הליין- פשוט מקסים, לא קר בפנים מספיק סווטשירט, תבואו מוקדם.
5. מגלשות לא עובדות אם יש גשם או טיפטוף.
6.אגם קוניגסי נחמד, דוכן הדגים מעולה.
7. מגלשות אבטנאו – כיף.
8. אגם גוזאו – מיותר, עלייה קשה, אין מה לעשות שם.
9. הלשטאט- מקסימה, תחנו בחניון P2 קרוב.
10.מערת הקרח בוורפן- מסע כומתה של 669! ממש סבל. בחיים לא הייתי עושה את זה, מטורף.
11.טירת וורפן- נחמד, מי שראה את מופע ציפורי הטרף ביער השחור אין לו מה לבוא שוב ומספיק לראות הטירה מבחוץ.
12.נקיק ליכטנשטיין- יפה אבל טיפוס לא קל, לאחר מכן אכלנו קינוחים מעולים בבית קפה ביציאה.
13.פארק מים תרמה אמדה- מאוד נחמד, מגלשות כיפיות בניגוד ליער השחור המים לא כל כך חמים.
14. עברנו לטירול- איירופאן ליד אגם אכנזה, הפעילות מהממת, עפים באויר קשורים לכבל מפחיד וכייף תיקנו את התמונה, שווה.
15. אגם אכנזה לדעתנו מיותר
16. הבית ההפוך- מקסים
17. סברובסקי- מקסים- קניתי טבעות במחירים מגוחכים.
18. אינסבורק- עיר נחמדה, נהנינו לקנות בפרימארק.
ביער השחור והולנד יש יותר אטרקציות לילדים, נופים מהממים ומזג אויר נוח, לא להיבהל מהגשם קצת יורד ומפסיק אחרי שעה-שעתיים.
תהנו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל