ג'ו הסעות בודפשט ”ממליץ על ג''ו בחום לוהט“
ג''ו הסביר לנו איפה לחכות לו בשדה, נתן הוראות עם הרבה סבלנות, הגיע בזמן על הדקה. מחיר יותר מהוגן, ורואים שהוא מקצוען שחשוב לו לתת שירות. אני ממליץ עליו בחום לוהט. אגב, הוא גם לקח אותנו ליום מדהים מחוץ לבודפשט, מחיר מצחיק, זה היה היום הכי שווה בכל הטיול שלנו בבודפשט. רק צריך לדאוג לקבוע מראש כי הוא עמוס בלקוחות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל