ג'ו הסעות בודפשט ”המלצה על ג''ו הסעות בודפשט“
היתה לנו חוויה נהדרת עם ג''ו. הוא מאוד מאוד נחמד, דייקן, מאיר פנים, ונוהג זהיר. היום הסיע אותנו לפנות בוקר לשדה. זהו בהחלט מישהו אמין והגון שאפשר לסמוך עליו.💫.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל