המדריך דויד קובוס ”מדריך מקסים וידידותי“
יצאנו עם דיויד זוג ושני ילדים, ביחד עם חברים וילדיהם.
דיויד מפעיל את הילדים בשטח, מדבר אלייהם בגובה העיניים, תרתי משמע, ומתאים את ההסברים אלייהם.
במקביל, ענה לשאלותיי הרבות בנועם, בסבלנות ועם המון ידע.
עם דיויד הגענו למקומות בברצלונה שלא היינו מגיעים לבד.
היה מעולה ומסקרן.
ממליצים מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל