המדריכה אניה קוזלובה ”ממליצים בחום ומכל הלב !“
טיילנו עם אניה, 2 זוגות בגילאי 60+,ב-16/5/17-18/5/17.
אניה ליוותה אותנו במשך יומיים וחצי במוסקבה, לפי תכנית שקבענו איתה טלפונית מראש.
אניה שופעת ידע, קשובה מאוד לכל רצונותינו, עוזרת באופן מקסימלי בכל מה שנדרש (כולל ייעוץ לימים החופשיים שלנו) , דוברת עברית רהוטה, ומעל לכל, בחורה מקסימה, חייכנית ומאוד סימפטית.
זו הבחירה המוצלחת להדרכה במוסקבה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל