ג'ו הסעות בודפשט ”שירותי הסעה ג׳ו“
השתמשתי בשירות ההסעות שלו מהשדה למלון ובחזרה בעקבות הההמלצות מפה. אני ממש ממליץ לקחת אותו. הבנאדם מדוייק בזמנים, הוא מאוד שירותי וסופר נחמד, כך גם הנהגים שלו. הכל היה מתוקתק ברמה הכי גבוהה שיש. גם כשהטיסה איחרה כמעט בשעה הם חיכו ברגוע והיו הכי חייכנים שיש. חוסך הרבה כאבי ראש. מי שיקח אותו רק ירוויח.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל