נתי חמאוי - הדרכים ברומא ”עזרה“
אנשים מקסימים באמצע הדרך. צלצלתי לקבל עזרה, הם היו אדיבים עד מאוד וניסו לסייע בלי קשר לכך שלא קיבלתי שרות דרכם. חשוב מאד שנותני השרות ברומא יהיו אמינים וכן בעליהם הישראלים ואין ספק שנתי הוא כזה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל