המדריך דויד קובוס ”הדרכה פרטית בברצלונה“
שהינו אשתי ואני (60) בברצלונה 5 ימים. לקחנו שני טיולים פרטיים לעיר העתיקה והעיר החדשה.
היגענו לדייויד על פי ההמלצות באתר. נהנינו מכל רגע, דיוויד בעל אישיות מקסימה, יידע מקצועי רב ונעים הליכות. ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל