בר פופה ”פאב קטם עם אווירה נהדרת ואוכל מצוין“
הפאב בו מספר קטן של שולחנות. יש מוזיקה נהדרת, הצוות מאוד ידידותי. בפאב ניתן לאכול בעיקר פיצות נהדרות שנעשות במקום ו/או המבורגר מצוין. ישנם עוד מספר מנות (לא הרבה) . אכלנו במקום מספר פעמים ב 5 ימים שבילנו בונציה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל