מלון מאריוט בוקרשט גרנד הוטל
הזמינו online
הגעתי למלון בבוקרשט יחד עם אישתי והילדה שלי לשבוע ימים. מלון נקי, מסודר, ארוחת בוקר נפלאה. היחס של עובדי הקבלה, מטבח הבוקר, ואפילו מנקות החדר, כל זה ברמה גבוהה, אדיבות ואכפתיות. רק לנסות לרצות ולהנעים את השהות במלון.
מלון ממש שווה, נחזור אליו בעתיד.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל