חברת סיקסט - בוקרשט ”sixt“
נחתנו בשעה 2 לפנות בוקר בשדה התעופה Otp ברומניה. הלכנו להשכרות הרכב בשדה ונציג חיכה לנו שם. ההסבר היה קצר ומשם נסענו על ידי שאטל לקחת את האוטו השכור. קבלנו את האוטו שהזמנו מראש, עשינו את הביטוח אצל הנציג (ביטול השתתפות עצמית) . היה מצוין. ומשם נסענו לדירה שהזמנו במרחק של 10 דקות נסיעה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל