חברת סיקסט - בוקרשט ”כסא בטיחות לתינוק“
הזמנו שני רכבים מהארץ, באחד מהם הזמנו גם כסא בטיחות לתינוק. להפתעתנו כשהגענו למשרדי החברה בשדה”ת נאמר לנו שאין כסא אלא סלקל (מדובר בתינוק בן שנה וחצי) ולמרות שהזמנו כסא זה לא הובטח!
לאחר דין ודברים עם נציג החברה נאמר לנו שהם ינסו להשיג ממקום אחר. לאחר כשעה של המתנה נאמר לנו שזה סודר ואנחנו יכולים לקחת את הרכבים. ברכב אכן חיכה לנו כסא בטיחות שלא היה מאוד נוח לתינוק.
המלצתי, קחו כסא בטיחות מהארץ למרות חוסר הנוחות הכרוך בכך שכן נראה שהם אינם מתייחסים לעניין זה במלוא הרצינות!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל