סטפן ”טיול עם סטפן ונכה בכיסא גלגלים“
קראנו המלצות על סטפן והחלטנו ליצור איתו קשר לגבי טיול. היינו שני אנשים שאחד מהם נכה בכיסא גלגלים. סטפן היה מאוד רגיש וקשוב לרגישות שבדבר ולקח אותנו למקומות מיועדים ויפים בטירוף. עשה לנו שמח במונית. הסביר על המקומות ועל ההיסטוריה של רומניה. לא עזב לרגע את הבחור עם הכיסא וסחב אותו כל הטיול! רק רצה שהוא יהיה מבסוט. סטפן הקשיב לכל בקשה והגשים אותה. כולל לסדר לנו לעשות אופנוע שלג! בלעדי סטפן זה כמובן לא היה קורה. אני הכי ממליצה מכל הלב ללכת לסטפן. לא תצטערו לרגע! והוא מצחיק בטירוף! ומדבר עיברית טוב. קורה פעמים בודדות שהוא לא מבין ואומרים לו באנגלית. אבל הוא מבין מצויין עברית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל