רומקאבז ”שירות מצויין ויעיל“
הזמנו שאטל מהמלון לשדה תעופה. הנהנג הגיע עוד לפני הזמן וחיכה בסבלנות עד שנגיע. לקח אותנו לטרמינל הנכון (טרמינל 5, שמשם יוצאות טיסות אל על) .
החברה גובה מחיר נסיעה ללא כל קשר לכמות הנוסעים בשאטל. אנחנו היינו לבד ושלמנו 29 אירו. לאחר ההזמנה שולחים ואוצ'ר לאימייל, יש צ'אט אונליין, התשלום לנהג לאחר ההסעה. בקיצור, הזמנה שמשאירה אותך בראש שקט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל