מסעות ׁׁ ”מסעות מבית אמסלם והמדריכה נוגה“
חזרנו מטיול בן 20 יום ובעזרת מסעות של חב אמסלם מטבריה ניפתח לנו חלון לעולם אחר ומדהים.
אם לנסוע לעולם זה אנא הקפידו לנסוע עם חברה מעולה כמו מסעות. קבוצות קטנות ואיכותיות.קצת יותר יקר אבל שווה כל שקל. האחריות לנוסע והקשר עם המטיילים.בתי המלון והמסלול וכן כל הלוגיסטיקה. נסעתי עם פגסוס ונווה אקדמיה אך במסעות כל טיול בול כמו בויטנאם גם בטיול למרוקו וגם לדרום אפריקה. כמו כן יישר כח למדריכה המעולה נוגה אילן שבלעדיה הטיול לא היה מוצלח כל כך.
מי שלא נסע עם נוגה לא יכול להרגיש מה שהרגשנו אנו בטיול לויטנאם קמבודיה עם חברת מסעות.
נסענו עם נוגה גם להודו וזכינו במדריכה שחיה את השטח ואת האנשים שגם אם נירדמת בנסיעה ארוכה תשמח לשמוע את קולה הענוג שהתעוררת. ההתייחסות למטיילים ולמקומיים הידע הרב והשליטה בקבוצה עם הרבה רכות ושכל וחשנו שאנו במשפחה שנוגה היא ראש המשפחה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל