חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”הסעה לשדה במדריד וחזרה “
קיבלנו המלצות מהאתר ופנינו לקרלוס בווטסאפ, סגרנו איתו הסעה הלוך וחזור
בהלוך שלחו לנו נהג אדיב
ובחזור לקח אותנו איוון,
נהגים עמדו בזמנים
מאוד מומלץ, עלה לנו הלוך וחזור 50 יורו סה"כ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל