שאטל 4U ”דייקנות ואדיבות“
על עמית קיבלתי המלצות דרך אתר “למטייל”. ובאמת כל מה שנכתב, נכון. לכשיצאנו משדה התעופה, חיכה לנו הנהג עם שלט. הוא היה אדיב, נעים ואף סייע עם המזוודות. כשסיימנו את שהותנו במדריד ויצאנו מבית המלון, הוא כבר חיכה לנו עם חיוך. גם הדרך חזרה עד לשדה התעופה, לשער הנכון הייתה נעימה. מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל