טיסות בברצלונה ”חב` השכר Air Europe“
טסנו לברצלונה דרכם. חברת שכר די נורמלית, אך מושבים צפופים. אין מצב לאוכל כשר, בקושי צמחוני. האוכל ממש מזעזע. אל תבואו רעבים לטיסה! הדיילים/ות היו ממש בסדר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל