טביליסי מלון בילטמור ”מלון בילטמור טביליסי אכזבה“
התארחנו המלון בילטמור טביליסי ממש אכזבה זה התחיל מהקבלה עשתה לנו טעות בחשבון, עד שקיבלנו את החדר. בחדר הרגשנו בריח של ביוב, ביקשנו להחליף והחליפו. בחדר החדש שקיבלנו היה זמזום קבוע באמבטיה ביקשנו הקבלה שיתקנו את זה וכך עשו. בכיור לא היו מים חמים בכלל אבל בדוש כן תופעה מעניינת. הז''קוזי בספא לא עבד. היינו שם 5 לילות, בקיצור וותרו על המלון הזה בשמחה תשלמו הרבה פחות תהנו הרבה יותר ברוב ביקוריי בטביליסי הייתי במלון אמבסדורי עולה עליו בכמה דרגות לפחות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל