מלון לאונרדו בודפסט ”מלון מאכזב בבודפשט מרשת לאונרדו“
הגענו למלון בעקבות המלצה. 9 אנשים ב 3 חדרים. עם הכניסה ולאחר מקלחת ראשונה ראינו שהמקלחת אינה עובדת כראוי. עדכנו את הקבלה שהבטיחו לתקן את המקלחת בבוקר. דבר זה לא נעשה עד יום עזיבתנו כעבור 6 ימים.
החדר עצמו נוקה כראוי רק פעמיים בכל התקופה.
דלת של רהיט שכיסה את המקרר היתה שבורה. לצערי לא עדכנו את הקבלה בנושא דבר שגרר תשלום, לאחר עזיבתי כמובן של 54 יורו!
פקיד הקבלה צעק על ביתי לאחר ששאלה אותו עם מצא תיק של גיסתי ששכחה אותו בחדר האוכל.
בנוסף עם הגעתנו עדכנו את הקבלה כי גיסתי שמה אינסולין במקרר. הקבלה לא עדכנה את המנקות אשר הוציאו את המפתח מהחשמל ובכך גרמו להרס כל התרופות, דבר שגרר חיפוש אחר תרופה חילופית.
גם המיקום שאינו מרכזי בעייתי ויש להגיע לכל מקום מרכזי באמצעות תחבורה ציבורית דבר שגורר בזבוז זמן יקר מהחופשה.
ארוחת הבוקר בינונית ברמתה, שגרתית, אותם פריטים כל יום. משעמם ולא טעים.
בקיצור אכזבה וחבל כי מדובר על מותג ישראלי שרצינו לפרגן לו.
ממליץ לא להתקרב למלון זה ולחפש אלטרנטיבות מוצלחות יותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל