מסלול ארוך באינסברוק ”קחו הרבה מאוד מים“
נהנתי מאוד המסלול היה טיפה קשה והנוף והכל היה מדהים ממליץ מאוד לרכוש את הציוד באחד מסניפי למטייל מהמוצ''ילה ועד הנעליים יש דברים ממש איכותיים ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל