המדריך תומא קטאלין ”נהג ומדריך מעולה“
אנו זוג+ 3 ילדים בוגרים. שכרנו את שירותיו של תומא בתור נהג ומדריך למשך חמישה ימים לאזור בראשוב.
רק המלצות חמות אנו יכולים להגיד עליו. דייקן ואדיב ביותר. בעל ידע נרחב על ההיסטוריה של רומניה. בכל מהלך הטיול ,דאג לכל צרכינו. בנוסף הנ”ל מבצע טיולים בכל האיזורים ברומניה.
אין ספק, שזה הנהג/מדריך שאקח גם בעתיד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל