מלון פלדיום (רודוס פלדיום)
הזמינו online
ברצוני להביע את אכזבתינו ממלון פלדיום, הנמצא ברודוס. אנו זוג והתארחנו בחודש ספטמבר ברודוס. החדר הסטנדרטי לזוג קטן מהמצופה ונאמר לנו שכל החדרים הסטנדרטים לזוג קטנים. בנוסף, יש חדרים שנמצאים מחוץ למלון וזה היה החדר שלנו. על מנת לגיע אליו, נאלצנו לצאת מהמלון ואז להגיע למרתף.
ביום הראשון, כשהגענו למלון, היה קשה למצוא את החדר, מאחר שהוא היה מחוץ למלון ובקומה תחתונה. נאלצנו לרדת כמה מדרגות למטה. התחושה כאילו היינו במרתף, תוסיפו את גודל החדר, והסך הכל הרגשה של חדר באכסניה במרתף או בונקר. לנוחיותכם מספרו 3004.
חדרים שמספרם 2000-3004 ואולי עוד מספרים, נמצאים במקום הכי לא טוב. בנוסף, החדר שלנו לא היה שקט, מאחר שנמצא ליד חדר מכונות של המלון, ובלילה שמענו רעשים של מכונות. כמו כן, האוכל לא מציאה ולא כל כך טעים, בעיקר המנות שהם מגישים לפי תפריט, מנות אלה זוועתיות מבחינת איכות וטעם.
הצוות של המלון די נחמד וחביב .
לסיכום: בשנה שעברה היינו בקוס, במלון קפריטוס פנורמה והוא הרבה יותר שווה ומפואר ממלון זה, למרות שמבחינת מחיר לא שילמנו יותר. החדר בקפריטוס הרבה יותר מרווח עם מרפסת מדהימה.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל