מסעדת 18 לאונג' ”נוף יפה, אוכל בינוני“
הסעדה ממוקמת בקומה 18, יחסית מחוץ למרכז העיר בוקרשט באזור עסקים. הנוף מהקומה ה-18 יפה, אולם לא מדהים. מומלץ מאוד להזמין מקום מראש ולבקש מקומות ליד החלון. יחסית המחירים של האוכל לעומת מסעדות אחרות ברומניה לא זולים. האוכל היה טוב-מינוס לא מדהים. האווירה במסעדה חביבה, אולם מפריע מאוד שאין הפרדה בין מעשנים ללא מעשנים. מומלץ הקוקטייל וודקה עם אוכמניות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל