מסעדת לה קאבאנה ארגנטינה ”מסעדה מומלצת מאוד“
מסעדת בשרים מעולה! בעלי אומר שזה הבשר הכי טעים שאכל בחייו. חובה להזמין מקום מראש (אפשר דרך האתר שלהם) . השירות בסדר גמור, אבל יש מקום לשיפור (לא ככ אהבו שבאנו עם תינוק) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל