בנין העירייה - אוגסבורג ”אולם מרהיב בקומה העליונה“
הגענו למרכז העיר העתיקה שבמרכזה נמצאת כיכר Rathausplatz רחבת הידיים שהפכה לכבוד הקיץ למרגש כדור רשת. הביקור המרהיב בבית העירייה - Rathaus אכן הצדיק את ההגדרה שקראנו באתר למטייל – בית הרנסאנס החילוני היפה ביותר בכל גרמניה כולה. נכנסנו למבנה ועברנו בזריזות על פני חנות המזכרות האהובה על ילדינו. בקומות התחתונות לא ממש מרשים, אולם כשעולים לקומה העליונה מגיעים סוף סוף לעיקר. הבעיה היחידה היא שכמובן הכניסה היא בתשלום. זו לא בעיה, אבל העובדה שאת כרטיס הכניסה צריך לקנות בחנות המזכרות בקומת הכניסה היא כן בעייתית, במיוחד עם יש תור למעלית. שוב שלוש קומות למטה ושלוש למעלה ונכנסנו (אז לא לשכוח לקנות כרטיסים בקומת הקרקע בחנות המזכרות). מגיעים לאולם בעל תיקרת הזהב ה-Goldener Saal. המקום מרהיב, הילדים קצת פחות התלהבו, חסר קצת יותר פירוט מה מוצג בתמונות (לא מצאתי אפילו באינטרנט מידע באנגלית מפורט יותר מאשר שמות היוצרים). אלבום תמונות בפייסבווק
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל