שאטל 4U ”שירות מצויין אם אתם מגיעים למדריד וצריכים הסעה במחיר הוגן “
כשבוע לפני שטסנו למדריד יצרנו קשר עם עמית, בסבלנות התאים לנו נהג במחיר סביר ונתן לנו הרגשה מאוד מאוד טובה להתחלת הטיול.
כשהגענו הנהג דניאל חיכה לנו וליווה אותנו לרכב חילק לנו פלאייר מטעמו של האטרקציות במדריד והסביבה, והמליץ לנו על כמה חברות טיולים. בחרנו בחברה בשם הולה שלום (מצויינת אבל זה מקום לטיפ אחר) .
לסיכום, ממליצה לכם ליצור קשר עם עמית..
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל